Lost Countdown

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2007

Missing Piece #4: The Deal







Κυκλοφόρισε και το 4ο επεισόδιο στο αμερικάνικη δίκτυο κινητής τηλεφωνίας και χάρη σε μία κοπελιά μπορούμε να το δούμε κι εμείς, μία εβδομάδα πριν κυκλοφορήσει στο ίντερνετ.

Το missing piece αυτό αντιστοίχει στο επεισόδιο 2x22 - Three Minutes

Έτοιμο για download και το 4ο mobisode μαζί με τους υπότιτλους του!
http://rapidshare.com/files/73985717/LM4.rar

Password
sotos_2002

Hμερομηνία Κυκλοφορίας: 26/11/2007
ΑBC.com: 3/12/2007


Flashback: Μάικλ Ντόσον & Τζούλιετ Μπουρκ
Aντίστοιχο Επεισόδιο: 2x22 - Three Minutes
Σενάριο: Elizabeth Sarnoff
Σκηνοθεσία: Jack Bender
Guest Starring: -


Απόδοση Διαλόγων

Juliet - Γεια σου Μάικλ. Είμαι η Τζούλιετ.
Michael - Τι θέλεις;
Juliet - Με έστειλαν να σου πω ότι η βάρκα που ζήτησες είναι δικιά σου.
Michael - Ωραία.
Juliet - Η Βεατρίκη μου είπε ότι είδες τον γιο σου. Πέρασα λίγη ώρα μαζί του, με τον Γουώλτ. Είναι πολύ ενδιαφέρον παιδί. Είναι πολύ έξυπνος. Είναι ξεχωριστός.
Michael - Τι εννοείς ξεχωριστός;
Juliet - Δεν είναι ένα συνηθισμένο παιδί, γι' αυτό ανησυχώ για εκείνον. Έτσι χαίρομαι που δέχτηκες να το κάνεις αυτό, για εμάς. Χαίρομαι που θα τον πάρεις μακριά απ' αυτό το νησί.
Michael - Περιμένεις να πιστέψω, ότι νοιάζεσαι για τον γιο μου;
Juliet - Είτε το πιστεύεις, είτε όχι, Μάικλ, Δεν είμαι εχθρός σου.
Michael - Δεν είσαι, ε;
Juliet - Όχι δεν είμαι. Ο άνδρας που βρίσκεται στον καταυλισμό σας, αυτός που θα ελευθερώσεις, ονομάζεται Μπεν. Είναι πολύ σημαντικό άτομο.
Michael - Είναι αυτός που μπορεί να με αφήσει να φύγω απ' αυτό το νησί;
Juliet - Ναι.
Michael - Θα με βοηθήσει;
Juliet - Ναι.
Michael - Φαντάζομαι ότι πρέπει να αρκεστώ στον λόγο σου, σωστά;
Juliet - Σωστά. Έκανα κι εγώ μία συμφωνία , μαζί του.
Michael - Τότε γιατί βρίσκεσαι ακόμα εδώ;
Juliet - Επειδή έσωσε την αδελφή μου.
Michael - Και πού βρίσκεται η αδελφή σου;
Juliet - Στο Μαϊάμι.
Michael - Αλλά έπρεπε να μείνεις; Ποιο το νόημα του να την σώσεις αν δεν μπορείς να είσαι μαζί της;
Juliet - Εσύ δεν θα έκανες τα πάντα για να σώσεις τον Γουώλτ; Έχεις την λίστα. Καλή σου τύχη.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστούμε Soto!