Lost Countdown

Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2007

Missing Piece #1: The Watch




To missing piece αυτό αντιστοιχεί στο επεισόδιο 1x20 - Do no Harm

Ο Christian Shepard δίνει στον Jack ένα ρολόι, πριν τον γάμο του.

Kατεβάστε από εδώ το βίντεο μαζί με ελληνικούς υπότιτλους
http://rapidshare.com/files/69411787/LM1.rar
http://rapidshare.com/files/69419784/LM1Subsfix.rar

Password
sotos_2002


Hμερομηνία Κυκλοφορίας: 6/11/2007
ΑBC.com: 12/11/2007
Flashback: Jack Shephard
Aντίστοιχο Επεισόδιο:
1x20 - Do no Harm
Σενάριο: Carlton Cuse
Σκηνοθεσία: Jack Bender
Guest Starring: Johnn Terry στο ρόλο του Christian Shephard



Απόδοση Διαλόγων:

[Ο Jack πετάει πέτρες στην θάλλασα.].
Christian: Τι κάνεις εκεί, μικρέ;
Jack: Πετάω πετρούλες.
Christian: Ωραία. Πέτα όλες τις πέτρες, πριν ξεκινήσει ο γάμος..
Jack: Ή αυτό θα έκανα ή θα ήμουν με την Σάρα και τον βοηθό γάμου
και θα προσπαθούσαμε να βρούμε πού θα πάνε τα λουλούδια.
Christian:
Σοφή επιλογή, έκανες! Άκουσε με. Πριν το βράδυ, πριν...
...τα πράγματα ξεφύγουν, θέλω να σου δώσω κάτι. Ήταν του πατέρα μου.
Και νομίζω ότι ήταν το μόνο που θα ταίριαζε στην περίσταση.
Jack: Δεν σε έχω ξαναδεί να το φοράς.
Christian: Δεν το φόρεσα ποτέ. Του παππού σου, δεν του άρεσε
και πολύ... η μητέρα σου. Και νόμιζε ότι ήταν λάθος να την παντρευτώ.
Μου το είπε κατάμουτρα, την μέρα που παντρευόμουν...
...και μου έδωσε... αυτό το ρολόι. Γι' αυτό δεν το φόρεσα ποτέ.
Jack: Μπαμπά... Προσπαθείς να μου πεις κάτι;
Christian: Αντίθετα με εμένα... εσύ έκανες την πιο σωστή επιλογή.
Jack: Σ' ευχαριστώ.
Christian: Ορίστε, είναι δικό σου.
Jack: Συμβαίνουν στ' αλήθεια όλ' αυτά, έτσι;
Christian: Εφόσον, κανονίζουν τα λουλούδια και οταν
ξεμείνεις από πέτρες...
Jack: Υπάρχουν πάρα πολλές πέτρες εδώ.
Christian: Μπορείς να μου κάνεις μία χάρη; Αν εσύ και η Σάρα
αποκτήσετε κάποτε παιδί... προσπάθησε να του φερθείς, λίγο
καλύτερα απ' ότι φέρθηκα εγώ σε 'σένα.
Jack: Να μην το πιέζω, δηλαδή...
Christian: Θα σε δω μέσα, μικρέ.
Jack: Ναι.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Sotos wraio blog. Goustarw poli tin ikona panw panw alla pliz bgale to roloi pou exeis balei sta deksia - xalaei oloi tin eikona.

Ayta apo mena. Kali synexeia..

Ανώνυμος είπε...

Sotos strikes again :).
Πολύ καλή δουλειά φίλε.

Sotos_2002 είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια και χαίρομαι που σας αρέσει.
(Εβγαλά και το ρολοι ;-))
Σας περιμένω κάθε βδομάδα και για τα επόμενα mobisodes...

Alien_Dwarf είπε...

Γεια σου ρε Σώτο άρχοντα! Το 'κανες πάλι το θαύμα σου! Μπράβο για την προσπάθειά σου ΚΑΙ ΕΔΩ!